Alles wat we konden doen om het laatste deel van 2020 zo feestelijk mogelijk te maken, moesten we met beide handen aangrijpen! Daarom ging de familie Meiland op zoek te gaan naar extra feestelijke wijnen. Samen met hun vaste wijnmaker vonden ze twee fantastische Edition Limitées; een tijdelijke toevoeging aan de La famille Meiland collectie. Dat was ‘wijnen, wijnen, wijnen’ in stijl tijdens de feestdagen.
Om de nieuwe wijnen te lanceren én de feestmaand geheel in stijl af te trappen organiseerden we samen met de familie op 4 december het Grote La famille Meiland Wijn Kerstfestijn. Een digitale borrel via een video call, geheel volgens de op dat moment geldende coronaregels. Mensen die als eerste de nieuwe wijnen bestelden via Wijnvoordeel kregen de kans om een minuut te proosten met Martien en Erica.
Bij Stick bedachten we deze introductiecampagne, hielpen we bij de vormgeving van de etiketten en organiseerden we het digitale borrel event (van uitnodiging tot techniek). Daarnaast maakten we een feestelijke aftermovie en zorgden we voor een complete online- en social campagne voor Wijnvoordeel.