stick
viaBOVAG.nl

Nieuw maar ervaren

Stick is pas net begonnen en toch al zeer ervaren. Hier vind je creatieve geesten die al jaren actief zijn; die weten wat wel en niet werkt. Denkers en doeners die daarnaast zelf ook zijn gaan ondernemen, en begrijpen dat een idee pas een goed idee is als het groei oplevert.

Hieronder een greep uit het werk - en de ervaring - van de mensen van Stick:

viaBOVAG.nl

viaBOVAG.nl

Voor BOVAG mogen we vanaf het prille begin meedenken en -werken aan hun nieuwe occassionsite, viaBOVAG.nl. We bedachten de naam en maken de campagnes. Op dit moment groeit viaBOVAG.nl uit tot een serieuze concurrent van de bestaande sites en een betrouwbare vindplaats van occasions voor velen.

Nuud | the carefree deodorant

Nuud | the carefree deodorant

Verander de wereld met je oksels! Nuud groeide in een jaar uit tot een duurzame deodorant revolutie die al 100.000+ oksels blij maakte. We zijn verantwoordelijk voor de naam, de positionering en creëren de campagnes.

Eneco NK Tegenwindfietsen

Eneco NK Tegenwindfietsen

Het NK Tegenwindfietsen is een heroïsche strijd tegen de grootste tegenstander van fietsend Nederland: tegenwind. Tevens een geweldig communicatie platform voor Eneco’s Hollandse Wind.

Bij Being There.

Steppin' Out | House of Classics

Steppin' Out | House of Classics

Steppin’ Out houdt zich niet bezig met zoiets vluchtigs als mode. Ze hebben gekozen voor een stijl. Een stijl die gedefinieerd wordt door echte klassiekers: iconische merken en kenmerkende stukken met een verhaal.

Inmiddels kunnen we stellen dat Steppin’ Out zelf ook zo'n klassieker is geworden.

We hebben Steppin’ Out dan ook niet opnieuw bedacht, of onherkenbaar veranderd, maar het verhaal wel veel beter verteld

KFC heet van nu KFP

De boodschap van Wakker Dier moet groeien: Stop met Plofkip! For real.

Werken bij het Rijk. Als je verder denkt.

Werken bij het Rijk. Als je verder denkt.

Hoe krijg je mensen zover om de Overheid weer als werkgever te overwegen. Door mensen heel anders naar de Overheid te laten kijken.

Gemaakt bij EURO/RSCG.

Rabobank | Vrienden Gevraagd (m/v)

Wat kan een bank nou nog voor jongeren betekenen? Daarom doet Rabobank het anders: zij helpen met datgene waar jongeren wel wat aan hebben: geld verdienen.

Gemaakt bij True.

Onderzoek kan hartstikke leuk zijn, dat bewijst de Snack a Jack’s Proefpersonen-campagne ‘Moet je ‘ns proeven’.

Gemaakt bij Being There.

Glasvezel van Caiway

Wifi van Caiway is Gewoon Goed. Zoals het hoort. Wifi waar je voor thuisblijft, dus.

Gemaakt bij Natwerk.

C1000's 1000 Dingen die je nog niet weet...

C1000's 1000 Dingen die je nog niet weet...

…en je ouders ook niet. ‘1000 Dingen’ was een groot spaarprogramma. iPad game en enorme serie tv commercials die kids 1000 waanzinnige feiten en ongelofelijk weetjes leerde. Hier drie voorbeelden: